Negotia har gått over til å bruke trekkportal for innrapportering og behandling av trekklister.
Portalen vil gi en forenklet arbeidsprosess knyttet opp mot innrapportering av trukket fagforeningskontingent. Det vil komme utvidelser av funksjonaliteten i portalen utover 2023 (mer funksjonalitet og automatisering, vil bli tilgjengelig gjort).
Løsningen vil være tilgjengelig fra mars, men for å gi deg en god brukeropplevelse i en overgangsfase (mars- april) vil tilgang bli gitt puljevis.
Er du registrert som kontaktperson med en unik epost i vårt system vil du i løpet av våren få tilsendt brukertilgang med informasjon.
Det er viktig å ha god oversikt over hvilke medlemmer som har betalt og ikke.
En trekkliste er ikke "fasit", men kun en oversikt over de medlemmene Negotia har registrert med ønske om å bli trukket kontingent via lønn. Ved generering av listen inkluderes kun de medlemmer som er registret med trekk på det tidspunktet listen er generert (gjelder også stillingsprosenten). Det kan ha oppstått endringer før og eller etter dette, som vi ikke har fanget opp. Derfor er vi avhengig av tilbakemelding fra dere som behandler trekk og innbetaling.
I ny portal vil man enkelt kunne gi oss tilbakemelding ved å følge disse stegene:
For mer informasjon om rutiner ved endring av medlemskap eller betaling klikk her.
KID, kontonummer og transaksjonsinformasjon finner dere ved å klikke dere inn på den listen innbetalingen gjelder.
Dessverre, vi anbefaler deg å ta i bruk portalen så tidlig som mulig. Vi vil heller ikke ta imot lister via e-post eller brev etter 1. mai, portalen må benyttes etter dette.
Logg deg på portalen eller send en e-post til medlem@negotia.no med tittelen "Trekkportal".