Se opp! Plutselig dukker det opp en Negotia-plakat et sted nær deg. Her fra Storgata i Oslo. Foto: Terje Bergersen

Negotia på plakaten

I disse dager er sjansen stor for at du både ser og hører Negotia-navnet oftere enn vanlig. En bredt anlagt profileringskampanje er nemlig ute.

Vi snakker om plakatreklame utendørs i Oslo-området, Trondheim, Stavanger og Bergen. Radiospots i mange kanaler og både film og tekstbudskap i sosiale medier.

- Her tar vi rett og slett skikkelig sats for å gjøre navnet og tilbudet vårt mer kjent, og skape grunnlag for medlemsvekst. At vi blir større og flere gir oss mulighet for økt innflytelse både i virksomhetene hvor vi har medlemmer, og på utviklingen i arbeidslivet generelt.

Dette sier Viktoria Fladby, leder for marked og kommunikasjon i Negotia. Hun forteller at hovedbudskapet i kampanjen er at å være fagorganisert er smart for alle, selv om ikke alle har tenkt så mye over det.

- For eksempel ser mange unge kanskje for seg en dynamisk arbeidskarriere hvor alt bare peker oppover, og hvor man uansett klarer seg best selv. Ja, som arbeidstaker skal du klare deg selv – men som ansatt i en virksomhet er både dine egne og fellesskapets interesser viktige. Det går hånd i hånd. Det handler om god utvikling for deg, for kollegene dine og for bedriften du jobber i. Og nettopp derfor er fagorganisering lurt, sier Fladby.

Nedenfor ser du noen smakebiter på kampanjen som nå går bredt på mange flater. Spre gjerne budskapet til kolleger og kjente. Sammen bygger vi forbundet enda bedre!

 

 

Hei, jeg heter Nora. Hva kan jeg hjelpe med?
Personvernerklæring Informasjonskapsler Endre dine samtykker